Biežak Uzdotie Jautājumi1. Kā iepirkties interneta veikalā StarStyle? 2. Kā norēķināties par pirkumu? 3. Kā notiek un cik maksā preču piegāde? 4. Vai prece ir uz vietas noliktavā? 5. Vai ir iespējams apģērbus pielaikot un apskatīt? 6. Vai par pasūtīto preci var kāds cits samaksāt manā vietā? 7. Vēlos saņemt jaunumus e-pastā! 8. Kā var uzzināt pa jaunumiem ar SMS? 9. Kā notiek preču atgriešana vai apmaiņa? 11. Apavu lietošanas un kopšanas noteikumi. 1. Kā Iepirkties Interneta Veikalā StarStylePreču piegādes izmaksas nav iekļautas cenā. Cenas ir spēkā tikai uz šodienas datumu. Veikals patur sev tiesības mainīt cenas bez iepriekšējā brīdinājuma.
Izvēlieties vēlamo preču kategoriju un uz ekrāna parādīsies visas preces, kas atrodas šajā kategorijā. Lietojot "filtrus", kas atrodas kreisajā malā ir iespējams šķirot preces pēc cenas, ražotāja, izmēra, kā arī preču pieejamības noliktavā. Uzklikšķinot ar peli uz preces apskatiet modeli tuvāk, iepazīstieties ar preces aprakstu, izvēlieties izmēru un pievienojiet iepirkumu grozam, nospiežot pogu "Ielikt grozā".
Kad Jums vēlamās preces ir ievietotas iepirkuma grozā, lapas augšdaļā nospiediet uz izvēlnes "Grozs". Ja "Groza" saturs atbilst Jūsu vēlmēm, izvēlieties vēlamo piegādes un apmaksas veidu un nospiediet pogu "Noformēt pasūtījumu". Aizpildiet pasūtījumu veidlapu un nosūtiet mums, nospiežot pogu "Pasūtīt".
Pēc pasūtījuma nosūtīšanas, Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu un informāciju par pasūtīto preci uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Ja esat Gmail lietotājs, iespējams, ka vēstules var novirzīties uz SPAM mapi, lūdzu, pārbaudiet to.
Pasūtījumu ir iespējams noformēt arī telefoniski, zvanot uz Mob. +371 25917990 Ja rodas grūtības vai neskaidrības, veicot pasūtījumu, lūdzu, kontaktējieties ar mūsu klientu servisu pa tālruni Mob. +371 25917990 vai rakstiet mums uz e-pastu: info@starstyle.lv 2. Kā norēķināties par pirkumu?Par precēm interneta veikalā StarStyle Jūs variet norēķināties, izmantojot šādus apmaksas veidus:
Pēc pasūtījuma noformēšanas Jums uz e-pastu tiks nosūtīts rēķins, kuru jāapmaksā 3 dienu laikā kopš pasūtījuma veikšanas brīža. Jūs to varat izdarīt jebkurā LR bankā vai izmantojot savu internetbanku, pārskaitot uz mūsu kontu norādīto summu rēķinā. Pēc rēķina apmaksas saņemšanas Jūsu pasūtītā prece tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto adresi. Bankas rekvizīti: SIA DIABELLA Bankas rekvizīti:
3. Kā notiek un cik maksā preču piegāde?
PASŪTĪJUMIEM VIRS € 70.00 BEZMAKSAS PIEGĀDE VISĀ LATVIJAS TERITORIJĀ. Ja tiek atgriezta vairāk kā puse vai visas no precēm StarStyle patur tiesības ieturēt izmaksas par pasta izdevumiem € 4.90 apmērā.
Uz pārējam valstīm piegādes cenas saskaņā ar VAS "Latvijas Pasts" tarifu kalkulatoru. http://www.pasts.lv/lv/privatpersonas/pasta_sutijumi/latvija/vestules.html
Preces tiek nosūtītas pa pastu uz pircēja norādīto adresi 24 stundu laikā pēc rēķina apmaksas. Kad prece ir nodota nosūtīšanai, Jums tiks nosūtīts apstiprinājums uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Parasti paciņa adresātu ar VAS "Latvijas Pasts" sasniedz 2-5 darba dienu laikā, skaitot no izsūtīšanas brīža. Lūdzu, izņemiet savu pasūtījumu cik ātri iespējams pēc pasta aicinājuma saņemšanas, jo pasta nodaļa sūtījumu bez maksas uzglabā tikai 10 dienas.
Aizmirsti par stāvēšanu garās rindās pasta nodaļā! Lielisks veids, kā izņemt StarStyle pasūtījumu, dodoties uz kādu no tirdzniecības centriem, kur atrodas Omniva termināls.
Par pasūtījumu nepieciešams veikt priekšapmaksu. Piegāde notiek visā Latvijas teritorijā ar VAS "Latvijas Pasts" Eksprespasta kurjeru starpniecību. Preces tiek izsūtītas 24h laikā no apmaksas saņemšanas brīža. Parasti paciņa adresātu sasniedz 1-2 darba dienu laikā. 4. Vai prece ir uz vietas noliktavā?Lielākā daļa no precēm atrodas StarStyle noliktavā un ir gatavas izsūtīšanai. Preces, kas neatrodas noliktavā vidējais piegādes laiks ir 5-18 darba dienas. Pie katras preces un izmēra ir norādīts vai šī prece ir pašlaik noliktavā vai nav. 5. Vai par pasūtīto preci var kāds cits samaksāt manā vietā?Jā, par Jūsu pasūtīto preci var kāds cits veikt priekšapmaksu Jūsu vietā. Ja par Jūsu iegādāto preci nauda tiek pārskaitīta no cita konta (radinieka, drauga) lūdzam obligāti mērķī norādīt Vārdu Uzvārdu, preces ID, nosaukumu par ko tiek šī nauda ieskaitīta. 6. Vēlos saņemt jaunumus e-pastā!Ja vēlaties saņemt jaunumus par jaunākajiem modeļiem, akcijām un īpašajiem piedāvājumiem savā e-pastā, tad Jums jāpievieno sava e-pasta adrese lapas labajā pusē apakšējā stūrī - ievadot adresi un spiežot pogu "pievienot”. Pēc adreses pievienošanas Jums uz e-pastu tiks nosūtīta saite, kura ir jāstiprina, ka tiešām vēlaties saņemt jaunums. Jūsu e-pasta adrese netiks nodota vai pārdota trešajām personām, kā arī mēs pilnībā esam pret SPAM sūtīšanu. Jūs jebkurā laikā varēsiet atrakstīties no jaunumu saņemšanas, saite būs iekļauta katrā vēstulē, kuru nospiežot ir iespējams atrakstīties no jaunumu saņemšanas. 7. Kā var uzzināt pa jaunumiem ar SMS?Ja vēlies uzzināt par jaunajiem modeļiem un akcijām ar SMS starpniecību savā mobilajā, tad variet pieteikties jaunumu saņemšanai savā mobilajā mūsu mājas lapā. Lai saņemt jaunumus savā mobilajā rīkojies sekojoši:
1. Ievadi savu tālruņa numuru lapas apakšējā kreisajā stūrī, lauciņā telefona numurs un nospied pogu pievienot.
2. Ievadi verifikācijas kodu lauciņā Verifikācijas kods, kas tika nosūtīts uz tavu numuru! Numurs ir obligāti jāapstiprina 48 stundu laikā. Šis pasākums ir jāveic, lai izvairītos no svešu numuru ļaunprātīgas izmantošanas.
Jūs jebkurā laikā varēsiet atteikties no jaunumu saņemšanas savā mobilajā, lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai telefoniski! 8. Kā notiek preču atgriešana vai apmaiņa?SIA "DIABELLA" nesaglabā noslēgto pirkuma līgumu kopijas.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants un Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.
Saskaņā ar Latvijas Republikas MK noteikumi Nr.207 15.3 p., Jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības precēm, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neatvietojamas lietas, vai preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas. Par šādām precēm mēs uzskatām: zeķes, zeķubikses, kaķenes tērpus, apakšbikses. Šīs preces atpakaļ nepieņemam higiēnisku iemeslu dēļ! Veicot pasūtījumu, Jūs piekrītat tam, ka esat iepazinušies ar šiem noteikumiem. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, saskaņā ar PTAL 12.panta 6. daļu.
Prece kopā ar aizpildītu preču atgriešanas veidlapu (pievienota klāt pasūtījumam) jānosūta pa pastu atpakaļ. Ceļa izdevumus par atgrieztu preci sedz Pircējs. Nauda par atgrieztu preci tiks ieskaitīta Jūsu bankas kontā 30 (trīsdesmit) vai 7 (septiņu) kalendāra dienu laikā (ja prece neatbilst līguma noteikumiem), skaitot no preces saņemšanas brīža.
Patērētāja pienākums ir segt ar preces atdošanu saistītās izmaksas, saskaņā ar PTAL 12.panta 4. un 5.daļu.
Preces krāsas tonis var atšķirties no attēlā redzamās, vai attēlā var būt daļas, kas neietilpst preces komplektācijā. Preču aprakstiem ir informatīva nozīme, parametros vai komplektācijās var būt ražotāju noteiktās izmaiņas vai modifikācijas.
Preču atgriešana notiek tikai pa pastu. Vairāk informācijas par patērētāju tiesībām Jūs varat iegūt Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājas lapā: http://www.ptac.gov.lv
Preču apmaiņa: Ja Jums kāda no pasūtītajām precēm nederēja, Jūs to varat apmainīt pret citu izmēru ja tāds ir pieejams vai arī pret citu modeli. Šajā gadījumā preču atgriešanas veidlapā jānorāda preces kods, izmērs un cena pret ko vēlaties samainīt .Pirms preču apmaiņas lūdzam mūs informēt pa tālruni vai e-pastu pret kuru preci vēlaties veikt apmaiņu, lai mēs konkrēto preci rezervētu priekš Jums.
Preču apmaiņas ceļa izdevumus sedz Pircējs. PASŪTĪJUMIEM VIRS € 35,00 BEZMAKSAS PIEGĀDE VISĀ LATVIJAS TERITORIJĀ.
Ja tiek atgriezta vairāk kā puse vai visas no precēm StarStyle patur tiesības ieturēt izmaksas par pasta izdevumiem € 4.90. 9. Apģērbu kopšana.Jūsu drēbju mūžs būs ilgāks, ja Jūs tās pareizi kopsiet. Šeit būs daži padomi, kā labāk kopt dažādus materiālus un apģērba gabalus.
10. Apavu lietošanas un kopšanas noteikumi.Nekopti un nepareizi glabāti apavi ātri zaudē izskatu, jo uz tiem iedarbojas deformācijas, saule, karstums, sals, straujas temperatūras maiņas, sviedri, mitrums, sniegs (īpaši kopā ar vārāmo sāli), bieža samirkšanas un izžūšanas procesu maiņa, kas veicina ātru materiāla novecošanos un padara apavus neelastīgus un cietus. Mitrums sevišķi nelabvēlīgi iedarbojas uz līmētām zolēm. Trotuāri un siltums deldē zoli un virsu. Pareiza un savlaicīga kopšana pagarina apavu mūžu. Dažādos ekspluatācijas apstākļos lietojamiem un dažāda materiāla apaviem kopšanas līdzekļi un paņēmieni ir dažādi. Izvēloties piemērotus apavu kopšanas līdzekļus un tos pareizi lietojot, apavi vēl ilgu laiku izskatīsies kā nesen pirkti, tie būs daudz izturīgāki pret mitrumu un dubļiem un apavu nēsāšanas laiks tiks maksimāli paildzināts.
Ja neatradāt kādu no atbildēm, kas Jūs interesē droši sazinieties ar mums izmantojot kontaktformu sadaļā ""KONTAKTI", telefoniski vai ar e-pasta starpniecību! ![]()
*StarStyle ®, Reģistrēta preču zīme ©2008-2018.SIA DIABELLA, Reģ. Nr.:40103945948. Avotu iela 18, Rīga, LV-1011, Latvija, Mob. tel.: +371 25917990. |